Inloggen Crossknowledge   |   Dukers en Baelemans - Opleidingen voor financiële dienstverleners
CrossKnowledge is een geavanceerde e-learningomgeving voor cursisten. De lesstof wordt weergegeven in overzichtelijke en korte teksten, afgewisseld met interactieve toelichtingen, links naar bijlagen, oefenvragen, voorbeelden etc.

Gebruik de volgende link om direct in te loggen op CrossKnowledge: Inloggen op CrossKnowledge 

Heb je problemen bij het inloggen? Lees hieronder wat je kunt doen.


1. Ik krijg de foutmelding ‘verificatie van opgegeven gebruikersnaam en wachtwoord is mislukt’. Wat kan ik doen?

Optie 1: Controleer de inloggegevens die je hebt ontvangen van Dukers & Baelemans. Het kan namelijk zijn dat je over meerdere accounts beschikt en de verkeerde combinatie gebruikersnaam en wachtwoord gebruikt.

Optie 2: Wellicht klopt de URL in je browser niet. Klik op bovenstaande link ‘Inloggen op CrossKnowledge’ door naar de online leeromgeving CrossKnowledge.

Optie 3: Voer je gebruikersnaam en wachtwoord eventueel handmatig in. Let op het gebruik van hoofdletters.

Optie 4: Elke browser kan werken met CrossKnowledge. Alleen als tijdens het oefenen de verbinding wordt verbroken, kun je problemen ondervinden om opnieuw in te loggen. Ga in dat geval naar een andere webpagina (bijvoorbeeld NU.nl), verwijder je browsergeschiedenis en cookies. Sluit daarna de browser en open deze vervolgens weer. Log daarna opnieuw in. Voor hulp bij het verwijderen van je cookies klik hier: http://cookieverwijderen.nl/artikelen/cookiesverwijderen. U kunt ook een andere internetbrowser proberen.

Tip: Problemen met cookies kunnen ontstaan als je je niet correct afmeldt. Log daarom altijd uit via het menu en niet via het kruisje in de rechter bovenhoek.


2. Ik krijg de foutmelding ‘het account dat is gekoppeld aan dit e-mailadres, is uitgeschakeld’. Wat kan ik doen?

Dit betekent dat je account niet meer actief is. Helaas kun je daar zelf op dit moment niets aan veranderen. Het beste kun je bij je werkgever de status van je account navragen of contact met ons opnemen.


3. Ik ben ingelogd in de digitale leeromgeving maar ik zie niet de juiste opleiding in mijn persoonlijke overzicht staan. Wat kan ik doen?

Optie 1: Controleer de inloggegevens die je hebt ontvangen van Dukers & Baelemans. Het kan namelijk zijn dat je over meerdere accounts beschikt. Zie verder ook de opties onder vraag 1.

Optie 2: Waarschijnlijk zijn de leermodules die je probeert te bereiken verouderd. Neem contact met ons op om de actuele modules aan te vragen.


4. Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat kan ik doen?

Klik in het inlogscherm op ‘Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?’. Er wordt binnen 10 minuten een nieuw wachtwoord naar je e-mailadres gestuurd. Het kan zijn dat de e-mail in je spam of reclame folder terecht komt. Let op: dit is het e-mailadres dat gekoppeld is aan jouw account. Als je dus bij ons bent geregistreerd met je werkadres, geef dit dan op (ook als je thuis werkt).  


Heb je bovenstaande tips doorlopen en heb je nog steeds problemen met je online leeromgeving? Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur via 088-8288788 of stuur een mail naar 
contact@dukers-baelemans.nl.

Welke opleiding past bij mij?
Selecteer
Of... Toon alle opleidingen

Wordt 2017 uw ontwikkeljaar?

Kies uw specialisatie uit één van onze verdiepende leergangen of verkorte opleidingen.

Bekijk ons opleidingsaanbod.