Training Persoonlijk Virtueel Advies

De ervaring heeft geleerd dat voor webcamadvies specifieke communicatievaardigheden noodzakelijk zijn. Na het volgen van de praktische training Persoonlijk virtueel advies beschik je over de vaardigheden om op een professionele manier jouw klanten via de webcam een excellent advies te geven.


  • Een besparing van 50% op adviesuren
  • Efficiënt onderhoud contact en hogere klantbinding
  • Samen met je klant maak je een compliant dossier
Contactdagen
1 dag
Programma
ochtend - middag
Doel
Certificaat

Inhoud van de opleiding

Tijdens deze intensieve training oefen je doorlopende klantgesprekken achter de webcam. Er is tijdens de training veel ruimte voor bewustwording, oefenen met praktijksituaties en persoonlijke feedback. De trainers zijn zeer ervaren trainingsacteurs met kennis over de invloed van de camera op het gedrag van klanten. Je wordt intensief begeleid in een kleine groep.Wij werken met maximaal acht deelnemers begeleid door twee trainers.

Onderwerpen

  • Op welke manier stel ik mezelf voor?
  • Wat zijn de belangrijkste verschillen met face tot face advies?
  • De partner van de klant neemt deel, hoe ga ik hiermee om?
  • Hoe voorkom ik te lange verhalen?
  • Kan ik zelf actief luisteren?
  • Hoe deel ik documenten en mijn adviesprogramma?
  • Presentatietechnieken in combinatie met powerpoint.
  • Hoe gebruik ik een whiteboard tijdens het gesprek?
  • Hoe blijf ik ook via de webcam werken volgens de adviesregels van de AFM?
  • Non-verbale communicatie.

Naast deze vragen gaan we in op de aandachtspunten voor kleding en uiterlijk, de invloed van kleuren en het stemgebruik tijdens het virtueel advies.


Voorbereiding

Onze trainer nodigt je uit voor een persoonlijk intakegesprek voorafgaand aan de training, natuurlijk via de webcam. Je krijgt als voorbereiding een e-learningmodule over klanttypologieën en de relatie met virtueel advies.


Incompanymogelijkheden

Het is ook mogelijk deze training Incompany aan te vragen. Voor meer informatie neem je contact op met één van onze accountmanagers via telefoonnummer: 088-8288788. Wij bekijken dan samen met jou de mogelijkheden.

Stap 1/3

Opleiding kiezen

Je bestelling

Gegevens

Gerelateerde thema's

Omnichannel dienstverlening

Consumenten willen meer en meer zelf de regie voeren over hun financiële keuzes. In het contact met financieel dienstverleners willen ze zelf het mome…

Lees meer